Waiting on Wednesday #24

22. 4. 2015


Týdenní meme, které pořádá Breaking the Spine. Cílem je vybrat si vždycky jednu knihu, kterou si chceme přečíst.

Pro tuto středu vybírám:

Název: Volání kukačky

Počet stran: 480

Autor: Robert Galbraith

Anotace: Když se slavná modelka Lula Landryová vrhne dolů ze svého zasněženého balkonu v londýnské čtvrti Mayfair, dojdou vyšetřovatelé k rychlému závěru, totiž že šlo o sebevraždu. Případ se zdá být uzavřen. Lulin bratr má však stále jisté pochybnosti. A najatý soukromý detektiv má za něj odhalit pravdu.
Cormoran Strike si odnesl z Afganistanu těžké zranění, i jizvy na duši. A z nedostatku zakázek se ocitl v zatraceně nepříjemné finanční situaci a utápí se v dluzích. Spektakulární nový případ je pro něj doslova záchranou, ale Strike netuší, jaké překvapení mu vyšetřování přinese. Zatímco stále hlouběji proniká do světa distignovaných bohatých mužů a krásných svůdných žen, přichází na hrůzné souvislosti a sám se ocitá ve smrtelném nebezpečí...
 
Proč zrovna tato knížka?
Od Rowlingové jsem zatím nic nečetla ano čtete dobře ani Harryho. Hodně mě zaujala tato kniha a jsem hodně zvědavá jak se mi bude líbit, protože se líbí úplně všem. Doufám že si ji přečtu o prázdninách, protože tak tlustou knihu nechci tahat do školy, aby se mi nezničila.

6 komentářů:

  1. Taky ji mám na seznamu, snad se k ní dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Volání kukačky si také plánuji přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě Harry Potter taky minul, tohle bylo moje první setkání s ní, moc mě bavilo a určitě nebylo poslední. :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥