Poslední píseň - filmová recenze

13. 4. 2015


Život sedmnáctileté Veroniky Ronnie Millerové je najednou vzhůru nohama, když se její rodiče rozvedou a její otec se odstěhuje z New Yorku do města Tybee Island ve státě Georgia. O tři roky později si se svými rodiči stále nerozumí a zlobí se na ně, zvláště na svého otce, dokud se její matka nerozhodne, že by bylo v nejlepším zájmu všech zúčastněných, aby strávila léto v Tybee Island se svým otcem. Její otec je bývalý koncertní pianista a učitel a žije tichý život v pobřežním městě. Je plně ponořen do tvorby uměleckého díla, které se stane hlavní ozdobou místního kostela. 

Tento film jsem viděla v neděli v televizi a i když jsem ho shlédla už před nějakou dobou, tak mě nikdy neomrzí. Kdo by nemiloval filmové zpracování knih Nicholase Sparkse a jeho knihy jako samotné. Četla jsem i knižní vydání tohoto filmu a musím říct že jen na pár chybiček byl film stejný jako kniha. Určitě neváhejte a přečtěte si knihu, protože stojí za to.
Od Sparkse jsem četla jen jednu knihu, ale doma mi leží i Bezpečný přístav na který bych se chtěla co nejdříve vrhnout, protože jsem viděla také filmové zpracování této knihy a musím říct, že jsem zvědavá na knihu jestli i tam bude vše stejné jako ve filmu.

Co se týče postav ve filmu, tak mi tam ta Miley moc neseděla, představuji si tam jinou herečku a myslím si že měly zvážit výběr, ale kdo mi tam nejvíce seděl byl táta Ronnie, který to zahrál na výbornou.

Kdo neviděl tento romantický film, tak ať neváhá a hned se na něj koukne, protože určitě za to stojí. Byl to výborný příběh jako ze života a to mám moc ráda. Doufám že i ostatní zfilmované knihy od Sparkse budou tak dobré jako tento film.

Hodnocení:

97%

Režie: Julie Anne Robinson, drama / romantický, USA: 2010, Délka: 103 minut


4 komentáře:

  1. Taky už jsem ho několikrát viděla a i když knihu jsem nečetla, tak film naprosto zbožňuji. :) Kdybych s knihami od Sparkse neměla takový problém, tak bych se do ní pustila hned. Moc hezky napsané. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Škoda že s knihami máš problém, ale každému sedne něco jiného. :)

      Vymazat
  2. Knížku jsem nečetla, ale film jsem viděla. Bohužel musím říct, že mě nijak nedostal. Ne, že by se mi nelíbil, to ne, byl pěkný, ale na mě až moc romantický :D Já na slaďárny vůbec nejsem, takže si nemyslím, že bych se na to chtěla podívat znovu. Každopádně Bezpečný přístav se mi líbil moc ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluji romanťárny :) ale s Bezpečným přístavem s tebou souhlasím. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥