Abeceda knihomola (F)

21. 4. 2015


Tento originální projekt mají na svědomí Marky a Kristý.

Fantasy

Fantasy jsem dříve neměla moc ráda, ale poslední dobou se mi líbí více a ráda se koukám na různé fantasy filmy zatím jsem ale nepřečetla ani jednu knihu, která by byla fantasy, ale ráda bych si přečetla Divergenci. Zajímalo by mě jaké máte rádi fantasy knihy a které by jste mi doporučily byla bych za to hrozně ráda. Jsem hodně zvědavá jak se mi fantasy knížky budou líbit a jestli budu číst i další a nebo zůstanu jen u filmů.

Fifty Shades of Grey

Jestli sledujete můj blog, tak asi víte že bych si ráda přečetla tuto sérii, protože jsem viděla film a moc se mi líbil. Vím že se moc lidem jak kniha, tak i film nelíbily, ale já jsem si myslela o filmu to samé a nakonec se mi velice zalíbil. Jsem tedy velice zvědavá jak se mi budou knihy líbit, protože mi je doporučila i teta, která moc nečte, ale tato série se jí velice líbila a vždy se těšila, až si přečte další díl. Recenzi na film si můžete přečíst tady.

Favourite books about the Second World war
Výsledek obrázku pro the Second World war

Možná víte, že mám ráda knihy o druhé světové válce a proto bych vám chtěla doporučit nějaké knihy o tomto tématu. Kniha Chlapec v pruhovaném pyžamu (můžete se kouknout i na stejnojmenný film) byla jako první co jsem četla o druhé světové a musím říct, že se mi opravdu líbila a to jsem ji četla v páté třídě. Na blog jsem dávala recenzi tady. Další knihou je Vypravěčka, která mě velice zaujala nejen obálkou ale i skvělým příběhem. Byla jsem zvědavá jak to nakonec vše dopadne. Recenzi napíši brzy. A poslední knihou, kterou dočítám je Zlodějka knih (také je film) a i když ji nemám ještě dočtenou, tak i teď vím že je tato kniha skvělá a určitě ji budu doporučovat. Ráda bych si přečetla třeba knihu V šedých tónech. Jakou knihu o druhé světové by jste mi doporučily a jaké knihy o druhé světové jsou vaše nejoblíbenější?


4 komentáře:

  1. To já fantasy žeru :) Je to můj neoblíbenější žánr! :) A co bych ti doporučila? Jéje, toho je :D Ale tak třeba Hunger Games, Delirium, Erebos, Hon, Percy Jackson atd., atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hunger Games bych si ráda přečetla. Děkuji i za další tipy. :)

      Vymazat
  2. Fantasy rozhodne skús. Je to úplne naj žáner. Určite by som sa pustila do Mortal instruments alebo do Upírskej akadémie. Z high fantasy je rozhodne veľmi dobrá kniha Throne of Glass, ale je to len v angličtine, no u nás by to malo čoskoro vyjsť. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nástroje smrti bych si ráda přečetla. Děkuji za tipy. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥