On My Wishlist #37

18. 4. 2015


Jedná se o týdenní meme, které pořádá Book Chick City. Jeho cílem je každou sobotu zveřejnit knihu nebo knihy, které bychom si chtěli koupit. Mohou to být knihy starší i, novější nebo knihy, které teprve vyjdou.

Co jsem si dnes vybrala:

Nejdražší dcera - Elizabeth Littleová



GoodReads - tam jsem tuto knihu nenašla

bux

8 komentářů:

  1. O knihe som nepočula, ale vyzerá to celkom zaujímavo :) Kde si ju vyštrachala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady jsem četla recenzi. http://holkamodrookata.blogspot.cz/2015/04/nejdrazsi-dcera.html :)

      Vymazat
  2. Tuhle knížku jsem taky objevila díky té recenzi a musím říct, že mi padla do oka :) Vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na knížku narážím poprvé, ale vypadá docela dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  4. nedavno jsem ji videla myslim na fb nebo na databazi knih? uz sama nevim, ale hodnoceni bylo dobre :-)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥