Posuď knihu podle obalu #28

5. 4. 2015


Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte. Vyberte si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a řekněte svůj názor na knihu.

Pro tuto neděli vybírám:

Název: Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel

Autor: Jonas Jonasson

Anotace:  Allan Karlsson má narozeniny. Je mu sto let. Vlastně důvod k oslavě. Starosta i místní tisk se připravují na velkolepou oslavu, stoletý stařík má však docela jiné plány; jednoduše zmizí - a brzy je celé Švédsko kvůli jeho útěku vzhůru nohama. Jenže s podobnými věcmi už má Allan své zkušenosti - v mládí koneckonců uvedl do zmatku celý svět. 







Názor na knihu:
Tato kniha vypadá strašně hezky a jednoduše. Určitě si ji chci koupit, protože anotace mě hodně zaujala a jsem zvědavá jak vše dopadne, také bych chtěla vidět filmové zpracování. 

6 komentářů:

  1. Já nevím, ale mě se tato obálka zrovna moc nelíbí.Není špatná, ale myslím, že jsou i hezčí. Ale to je samozřejmě jen můj názor :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Knížku bych si taky chtěla přečíst, ale souhlasím s Katkou, že se mi ta obálka vůbec nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý máme jiný vkus :D Ale na příběh jsem hodně zvědavá. :)

      Vymazat
  3. Tuhle knížku mi dost doporučoval taťka, tak přemýšlím, že si ji přečtu..

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥