Abeceda knihomola (E)

14. 4. 2015


Tento originální projekt mají na svědomí Marky a Kristý.

Esej o tragédii
Esej o tragédii

Tuto knihu jsem dostala jako první recenzní výtisk a musím říct, že jsem si vybrala opravdu dobře. Příběh byl úplně něco jiného než jsem zviklá číst, ale jsem ráda, že mě tato kniha nezklamala, jelikož jsem četla samé pozitivní recenze a tak jsem doufala, že i mě se tato kniha bude líbit. Obálka této knihy je naprosto skvěle vymyšlená a perfektně se hodí do tohoto příběhu. Určitě si ji jednou znovu přečtu. Mou recenzi najdete zde.

Eragon

Eragona bych si už hodně dlouho chtěla přečíst, ale nevím jestli to bude můj šálek kávy. Film jsem zatím neviděla, ale chtěla bych se na něj kouknout po přečtení knihy. Když si čtu recenze, tak jsou skoro vždy velice pozitivní a to mě více táhne si tuto knihu přečíst. Doufám, že to není stejné jako Nekonečný příběh, protože ten se mi vůbec nelíbil. Už jste tuto knihu četly? Líbila se vám nebo ne?

Extrémní nakupování knih

Já jsem ten typ člověka, který by rád nakupoval knihy, ale nemá pořád peníze, proto mě občas mrzí, když vidím video nebo článek ve kterým jsou knížky které si dotyčný koupil. Jednou jsem viděla video u jedné americké youtuberky, která si koupila za jeden měsíc dvacet knih a to mi přijde už opravdu hodně a myslím si že je všechny stejně nepřečetla a stále se jí tyto knihy válejí někde doma. Já si knihy kupuji, když je potřebuji, protože nemám co číst, ale je jasné že si chci občas udělat radost i když zrovna mám v knihovničce plno nepřečtených knih a jdu si nějakou koupit. 

2 komentáře:

  1. Extrémní nakupování knih pobavilo :D Jinak Eragona ti doporučuju, je opravdu skvělý! Ale filmu se radši vyhni. Já ho viděla předtím, než jsem četla knihu, takže se mi docela líbil, ale po přečtení knihy u mě dost klesnul. A řekla bych, že ti každý znalec knihy řekne, že je strašný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se na ten film nekouknu. Jsem ráda že tě extrémní nakupování knih pobavilo. :D

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥