Posuď knihu podle obalu #30

19. 4. 2015


Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte. Vyberte si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a řekněte svůj názor na knihu.

Pro tuto neděli vybírám:

Název: Elita

Autor: Kiera Cassová

Anotace:  Do Selekce vstoupilo 35 dívek. Nyní jich je již jen šest, ale soutěž o srdce prince Maxona je tvrdší než kdykoli předtím. A k tomu všemu se America nemůže rozhodnout, po kom vlastně touží. Je to Maxon, s kterým by mohla žít jako v pohádce? Nebo Aspen, její první láska? America nejvíce ze všeho potřebuje více času, avšak zbytek Elity přesně ví, co chce. A okamžik rozhodnutí se neodvratně blíží.






Názor na knihu:
Přemýšlela jsem jestli sem dát tento díl nebo Selekci nakonec jsem si řekla, že sem dám tento, protože se mi v něčem líbí více než první díl. Ráda bych si celou sérii koupila a jsem hodně zvědavá jak se mi bude líbit. Četl někdo Selekci nebo Elitu? Jaký díl se vám nejvíce líbí a těšíte se na poslední díl?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥