Jaké knihy vychází v dubnu 2015

3. 4. 2015


Tento měsíc není pro mě nic moc, protože bych si chtěla koupit jen tři knihy.

Elita - Kiera Cassová
vyjde 22. 4. 2015 (CooBoo)

ElitaDo Selekce vstoupilo 35 dívek. Nyní jich je již jen šest, ale soutěž o srdce prince Maxona je tvrdší než kdykoli předtím. A k tomu všemu se America nemůže rozhodnout, po kom vlastně touží. Je to Maxon, s kterým by mohla žít jako v pohádce? Nebo Aspen, její první láska? America nejvíce ze všeho potřebuje více času, avšak zbytek Elity přesně ví, co chce. A okamžik rozhodnutí se neodvratně blíží.

Sice jsem nečetla ani jeden díl, ale chtěla bych si celou sérii přečíst, protože mě hodně zaujala. A strašně moc se mi líbí ty obálky všech dílů. Zatím jsem četla samé pochvalné recenze na první díl a tak jsem zvědavá jestli i mě tak zaujme jako všechny ostatní. Jsem zvědavá kdy vyjde i třetí díl už se nemohu dočkat.

Past - Andrew Fukuda
vyjde 7. 4. 2015 (Fragment)

 Andrew Fukuda  – PastJak zůstat na živu ve světě, kde jsou lidé považováni za pochoutku a všichni touží po jejich krvi? Gen, Sisy, David a Epap společně se zbylými dívkami z Mise ujíždějí vlakem neznámo kam. Bojují o holý život a snaží se zachránit jeden druhého a současně svoji jedinou naději: lék. Vědí, že šance na uzdravení jejich blízkých a na lepší svět pro všechny existuje. Stačí jen dostat se k cíli a nevběhnout do pasti. Osud Genovi chystá i další překvapení - znovu se setká se Září, jeho první láskou a současně tím nejnebezpečnějším protivníkem... Velkolepé finále skvělé trilogie od Andrewa Fukudy.

Další série, kterou bych si chtěla přečíst, ale ani jednu knihu jsem ještě nečetla. Sice moc nemám ráda horor i když všichni říkají, že Hon je drastický, ale i tak bych si to chtěla přečíst, jak by se mi to líbilo. U všech dílů se mi také líbí obálky.


Příliš mnoho Kateřin - John Green
vyjde 2. 4. 2015 (Knižní klub)

Když jste zázračné dítě, otvírá se před vámi zázračná budoucnost. Nebo ne? Colin Singleton právě maturoval, dostal kopačky od své devatenácté Kateřiny a má pocit, že jeho život skončil. Ještě že je tu jeho kamarád Hassan, který prostě žádné utápění v sebelítosti nepřipouští. Než se Colin stačí vzpamatovat, ocitne se na cestě bez cíle - a ta skončí v ospalé venkovské díře, vyznačující se jen dvěma pozoruhodnostmi: hrobem rakousko-uherského arcivévody a dívkou Lindsey. Její zásluhou Colin začne pomalu chápat, že není nutné být mladistvým géniem, abyste změnili svět...

Kdo by neměl rád Greena. Já jsem sice četla jen Hvězdy nám nepřály, ale od vánoc na mě čekají ještě jeho dvě knihy, na které se hodně těším Papírová města a Hledání Aljašky. Tuto knihu bych si chtěla také pořídit, protože Greenovy knihy jsou prostě originální.

12 komentářů:

  1. Past i Příliš mnoho Kateřin si určitě pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také, ale hlavně chci knihu Příliš mnoho Kateřin. Už se na ty knihy strašně těším. :)

      Vymazat
  2. Chtěla bych všechny knihy, ale Příliš mnoho Kateřin si chci pořídit až ve vydání od YOLi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chci toto, protože se mi hodí do té řady Greenových knih. Já mám jen knihy s pevnou vazbou od Greena. :))

      Vymazat
  3. Přesně tyto 3 knížky si chci přečíst i já :-) Selekce byla skvělá, takže Elita bude určitě taky, a závěr Honu a Kořisti si taky nemůžu nechat ujít! A Green je prostě Green :-) Skvělý výběr na duben :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tento měsíc se hodně těším na nákup knih. :)

      Vymazat
  4. Kořist si určitě pořídím, protože jsem četla prví dva díly, které se mi moc líbily :-D A Greena si spíše půjčím v knihovně :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já čekám na posledníh Fukudu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja by som si teda konečne chcela prečítať celú sériu Selekcie :)
    Fukuda ma nezaujal a čo sa týka Greena - do jeho kníh sa púšťať nechcem, keďže sa mi Hviezdy vôbec nepáčili a jeho štýl písania mi vôbec nesadol... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému se Green buď líbil nebo ne :) Mě tedy jo :) Na Selekci se hodně těším. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥