Lucy life #13

12. 4. 2015


Dnes pro vás mám nové Lucy life a to z velikonočních prázdnin v Krásné lípě u tety. Ve středu večer jsme já, brácha, táta a mamka jely k babičce do Mladé Boleslavi a tam jsme já s mamkou jen přespaly do druhého dne. Ve čtvrt na deset jsme vyrazily a jely až do Krásné lípy. Jako první fotku jsem nafotila Bezděz v mlze, který se mi hodně líbil.


Když jsme se začaly přibližovat ke Krásné lípě, tak začalo chumelit a také to pěkně klouzalo.







Když jsme dorazily k tetě, tak jsme začaly vařit oběd a to domácí čínu s rýží, kterou jsme měly i k večeři, ale tentokrát s hranolkami.



Tento den jsme jely navštívit strejdu do nemocnice, protože má něco se střevem a musí být na jipce. Po návštěvě jsme šly nakoupit a také si dojít pro nějakou svačinu. Nakonec jsme zůstaly v kavárně a já jsem si dala horkou bílou čokoládu s lískovým oříškem a šlehačkou. Musím říct, že mi moc nechutnala, protože to chutnalo jako horký puding vanilkový a já horký puding nemám ráda.


Druhý den jsem vstala a koukla jsem se z okna, kde bylo více sněhu než minule.



V pátek jsme jely na bowling, kde jsme si také daly něco dobrého k jídlu já skvělé špagety se sýrem a jablečným džusem. Bowling byl skvělí jen se tam až moc topilo, tak nám bylo velké vedro.






V sobotu jsme vyhodily tetu znovu u strejdy a já s mámou jsme jely do Aquaparku Babilon. Když jsem ten Aquapark viděla skrz okno, tak jsem mámě řekla abychom jely někam jinam, protože tam byla tma a ani toho tam moc nebylo. Nakonec jsme zůstaly v plavečáku, kde jsme si to s mamkou skvěle užily a určitě tam pojedeme příště znovu. Musela jsem vám také vyfotit Ještěd, který je úplně vzadu na fotce. K večeři jsme měly domácí hamburgery, které se nám moc povedly (samochvála smrdí já vím). K tomu jsme si pustily film Zůstaň se mnou, protože jsem říkala mamce že se mi to líbilo a ať se na něj koukne.




V neděly jsme nikde nebyly, protože k tetě přijela návštěva, která u ní zůstala do šesti večer, ale krásně jsme si popovídaly. Večer jsme se koukaly na Padesát odstínů šedi, na tento film jsem dělala krátkou recenzi ve které jsem psala, že se mi tento film hodně líbil a jsem zvědavá na další díl. A také jsem tomuto filmu dala 95%. K večeři jsme měly výborný kus-kus.


V pondělí zase krásně sněžilo a ve dvanáct jsme jely do Liberce a tam jsme šli k Vietnamcům, aby nám udělaly nehty a musím říct, že jsou opravdu hezké. Potom jsme tetu vyhodily zase u strejdy a jely k babičce a potom domů. Hodně jsme si to užily a už se těším na další dámskou jízdu. :)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥