Posuď knihu podle obalu #29

12. 4. 2015


Toto je knižní meme pořádané Syki z Knižního doupěte. Vyberte si jeden obal knihy, publikujte k němu stručnou anotaci knihy a řekněte svůj názor na knihu.

Pro tuto neděli vybírám:

Název: Dokonalá chuť aneb jak sníst svého manžela

Autor: Natalie Young

Anotace:  Brilantní a doslovná pitva manželství. Seznamte se s Lizzií Prainovou: ženou v domácnosti, která nedávno překročila padesátku. Bydlí v domku u lesa se svým psem Ritou. Moc ráda vaří a lidem ze sousedství se vyhýbá. Pro obživu peče jiným dorty. Jejího manžela Jacoba už pár dní nikdo nespatřil. To proto, že ho Lizzie minulé pondělí v náhlém hnutí mysli praštila rýčem do hlavy. Co by měla podniknout teď? Pokud chce začít nový život, který si podle vlastního mínění po ubíjejících třiceti letech v Jacobově stínu zasluhuje, musí se zbavit mrtvoly. Způsob, jakým se to Lizzie rozhodně učinit, vychází z jejího vrozeného smyslu pro praktičnost. Nic pro slabší povahy. Lizzie však svůj plán hodlá dovézt do zdárného konce. Protože jedině tak bude moci začít konečně žít. 

Názor na knihu:
Hodně se mi tato obálka líbí, ale nevím jestli si ji koupím podle anotace to nebude nic pro mě, ale možná bych to zkusila. Četly jste tuto knihu? Jaký máte na ni názor? A co obálka líbí se vám?

2 komentáře:

  1. Na tuhle knížku jsem četla ne moc pozitivní recenzi a i když jsem příznivce trochu černějšího humoru, myslím, že tahle knížka by byla na mě už moc :D

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥