Abeceda knihomola (G)

30. 4. 2015


Tento originální projekt mají na svědomí Marky a Kristý


GoodReads

Určitě každý z vás zná GoodReads kdo ne, tak je to místo pro všechny lidi, kteří mají rádi knížky. Je to takový ráj pro knihomoly, kde se mohou hodnotit knihy číst si o čem daná kniha vypráví a také si přidávat knihy, které si chceme přečíst a nebo které zrovna čteme. Také se tam každý rok objevuje Reading challenge, kde si na začátku nového roku zvolíte kolik knih by jste v tomto roce chtěly přečíst a vy tak víte kolik knih vám ještě zbývá a o kolik knih jste za čtecím plánem což mi přijde naprosto skvělé. Na GoodReads chodím hodně často a jsem na něm možná trochu závislá :) Určitě doporučuji si tam udělat profil, ale myslím si že ho už každý knihomol má.


Gatsby
Velký Gatsby

Velkého Gatsbyho si chci už delší dobu přečíst, ale ještě jsem si tuto knihu nekoupila. Jsem na děj hodně zvědavá a také doufám že mě nebude kniha nudit, protože jsem četla pozitivní i negativní recenze. Také bych se ráda koukla na film, abych to mohla porovnat co bylo lepší jestli kniha nebo film. Komu se kniha líbila více než film a komu naopak? Chystáte si přečíst knihu?

Green John

Asi si myslíte, že mě nic jiného nemohlo napadnout :). Já vám rozumím. Od tohoto spisovatele jsem zatím četla jen Hvězdy nám nepřály, ale momentálně čtu Hledání Aljašky a zatím se mi tato kniha velice líbí. V knihovničce mi také leží Papírová města na které se také chystám a jsem na ně velice zvědavá jako na Příliš mnoho Kateřin. Jak možná víte já Greena mám ráda a jeho knihy se mi čtou zatím velmi dobře, ale jak jsem psala výše, četla jsem jen jednu knihu od něho a další zrovna čtu, tak nemohu moc co posuzovat. Co se týče filmového zpracování Hvězd, tak tento film byl skvělí sice lepší je kniha, ale určitě doporučuji se na film kouknout. Co si myslíte o Johnu Greenovy? Máte jeho knihy rádi nebo ne?

4 komentáře:

  1. Gatsby mě zklamal. Na to, jak je to vyzdvihovaná kniha jsem čekala fakt senzaci, ale ke konci už mě to ani moc nebavilo. Ale jako zase jsem ráda, že jsem ji přečetla, něco na tom přeci jen je.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě napadl rovněž John Green a ještě slovo génius, jelikož každý spisovatel, který dokáže napsat alespoň trochu úžasnou knihu je pro mne géniem :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano každý spisovatel, který napíše alespoň trochu úžasnou knihu se génius. Souhlasím. :)

      Vymazat

Mockrát děkuji za přečtení tohoto článku ♥